Northwest Gymnastics Training Center

After-School / Community Activities, Camps
  • Address: 2919 NW Division St | Gresham, OR 97030
  • Rating: 1.00 (1 reviews)
  • Insurances: No info provided
  • Ages Served: Children to adults
  • Care Settings: No info provided

About Northwest Gymnastics Training Center

Our top skilled coaches will train your child to be their very best. Reach the highest bar in the sport you never knew you loved.

Age Ranges Served

  • person iconChildren to adults

Languages

  • English

2919 NW Division St,OR,97030

Get in Contact

  • (503) 492-4115
  • info@nwgymnasticstc.com

Reviews

1.00
1 Review
Leave Review

Reviews

Beaming’s Promise to Families

Your trust is our top concern, so providers can't pay to alter or remove reviews. Learn more

1.00
(1 Review)
Leave Review
social-icon

Beaming Review

Don't waste your time. They don't understand the sensitivity of new students and parents. Our younger pre-school aged children have been essentially unable to participate in these type of activates for multiple years due to covid and they showed no interest in accommodating a new and nervous student by allowing the parent on the floor. It is their policy. So it is my policy to go somewhere else. I now know why the reviews are so low. It is because they are awful. Response from the owner Thank you for your review. You showed up late, and the children were already doing skills. Parents are not allowed on the floor, and It is even posted on the wall. All adults, outside of parent tot classes, and daytime open gyms, must pass background check for the safety of all children. We have had lots of success with children after COVID. If you wanted a Parent tot class, you could have enrolled in that class. We looked at your account and you told us your child 69 years old, which is clearly well above the age range for our parent tot classes, or any other class at NGTC. It was your decision not to let your child even try the class, simply because you were not allowed on the floor with kids you do not know. It is NGTC's policy that we do not let ANY parents on the floor with children, especially parents we do not know. You were the one that decided not to let your excited child participate. Response after Business Replied to my Review - This is how they respond to customers – all readers of this take note. If they get all bent out of shape about a mom who paid for the class and simply left because I did not agree with their policy then I FULLY believe every other parent who has given NGTC a poor review and their totally fabricated reasons why the customer is at fault. What a joke you are. For those interested, I did not fight their policy, I simply left. I made no attempt to convince them to let me on the floor as they are allowed to have their own policies. And it is my choice as a consumer to leave if I don't like how the business is run. About being late...I called Justin out of courtesy to let them know we were running late and actually asked Justin about the late policy to ensure it would not be a disruption to the class already in session. Justin stated that it was fine and we would just join in when we got there. He also stated that there was only one other child in class (now I know why) and that lots of other parents don’t show up on time. Responding to changing my child’s age in their systems, I rapidly changed my students info once I got home because I did not trust that NGTC or anyone working for that business to have my child's personal information and wanted it deleted immediately. However, their systems do not allow me to simply delete either the main account or my students information. After seeing many terrifying comments from other parents and investigating with the BBB, I confirmed that NGTC is not an ethical safe business. It was my decision to leave, and it is also NGTC policy to make us pay, which I did. And I have asked them to remove all our billing information which they have stored and based on other parents feedback I am afraid that they will charge me again when I only signed up for a single drop in class. I will look forward to an email confirming that has been deleted as well, but I am not holding my breath as many parents have stated that NGTC does not respond to parents requests or concerns; I guess they just post it on Google Review. I don’t allow my child to be whisked away by strangers in a new and strange location ESPECIALLY after reading how many students have been injured or have been treated very poorly by the staff. And to the representative of the company who responded to my review - please do not assume you understand the feelings of my child – he was simply excited to get his snack which I had to promise him in order to even get him to in the door of your facility. I take incredibly offence that you would question my parenting when it is so obvious that you are actually not interested in of fostering the emotional and social growth of children. I am looking forward to continually reminding my community of what a terrible place NGTC is for children.
LynnChild age: 4 years old
December 9, 2022

Frequently Asked Questions